پرورش دهنده طیور

مهدی امامی هستم متخصص جوجه کشی از انواع پرندگان زینتی و بومی

پرورش دهنده طیور

مهدی امامی هستم متخصص جوجه کشی از انواع پرندگان زینتی و بومی

  • ۰
  • ۰

 

جوجه کشی از مرغ نیز مانند هر شغل و حرفه دیگری دارای نکات زیر و فوت و فن هایی می باشد که سالیان دراز و در اثر تجربه به دست خواهید آورد و در نتیجه به یک پرورش دهنده موفق مرغ تبدیل خواهید شد اما برای اینکه در این حرفه به یک فرد موفق و سرتر از بقیه تبدیل شود چند تا نکته خیلی مهم از جوجه کشی مرغ رو در این پست ارائه خواهم داد که کاملا تجربی بوده و حاصل سالها تلاش من در زمینه پرورش و جوجه کشی از مرغ بوده است. 

 

نکته اول 

در خرید تخم نطفه دار دقت خیلی زیادی را به خرج بدهید. آنها را حتما از خود پرورش دهنده ها بخرید چرا که فروشنده ها و واسطه ها احتمالا تخم های کهنه یا بدون نطفه را شما خواهند فروخت. برای اطمینان از نطفه دار و تازه بودن تخم ها حتما آنها از خود پرورش دهنده بخرید و قبل از خرید از گله دیدن کنید تا از وجود پرنده های نر و ماده در سالن مطمئن شوید چرا که لازمه نطفه داشتن تخم ها جفت گیری پرنده های نر با پرنده های ماده است. 

 

نکته دوم 

خرید دستگاه جوجه کشی است. بسیاری از پرورش دهنده های روستایی با دستگاه جوجه کشی آشنایی ندارند و از خود پرنده های مادر برای جوجه کشی استفاده می کنند دقت کنید که این روش منسوخ شده و اگر می خواهید در کار خود به موفقیت برسید و از تعداد زیادی تخم نطفه دار به صورت همزمان جوجه کشی کنید از دستگاه جوجه کشی یا همان ماشین جوجه درآوری استفاده کنید تا به جمع افراد ثروتمند در این حرفه ملحق شوید. 

 

در صورتی که ای دو نکته را رعایت کنید قطعا به درآمد بالایی در جوجه کشی از مرغ خواهید رسید. حتما از پرورش دهنده های معتبر و باسابقه مشاوره بگیرید و از تجربه های آنان در زمینه جوجه کشی بهره مند شوید مطمئن باشید آنها چیزهایی هایی را به شما خواهند گفت که تاکنون نشنیده اید و شما را برای رسیدن به درآمد بالا و ثروتمند شدن راهنمایی خواهند کرد. 

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • دستگاه جوجه کشی هواباتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی