پرورش دهنده طیور

مهدی امامی هستم متخصص جوجه کشی از انواع پرندگان زینتی و بومی

پرورش دهنده طیور

مهدی امامی هستم متخصص جوجه کشی از انواع پرندگان زینتی و بومی

  • ۰
  • ۰

انتخاب دستگاه جوجه کشی مناسب نیازمند توجه به فاکتور های مهمی می باشد که خوشنامی و شناخته شدن برند دستگاه یکی از مهمترین این ویژگی هاست. بسیاری از کسب و کار هایی که جدیدا اقدام به حضور در بازار جوجه کشی کرده اند، با سرمایه گذاری بسیار اندکی اقدام به ساخت دستگاه های جوجه کشی می کنند. این تولید کنندگان که بیشتر با عنوان تولید کنندگان زیرپله ای دستگاه جوجه کشی نیز شناخته میشوند زیر ساختهای مناسبی برای تولید و پشتیبانی از دستگاه های جوجه کشی ساخته شده در اختیار ندارند و بیشتر با تبلیغات محلی و ایجاد شبهه در دستگاه های تولید کنندگان بزرگ اقدام به خودنمایی و افزایش فروش میکنند.

تجربه ثابت کرده است که طول عمر این تولید کنندگان بسیار اندک است و از این رو خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن ها ممکن است پس از مدتی به کل حذف شود. در این صورت کاربری که اقدام به خرید دستگاه جوجه کشی از این شرکت ها کرده است در صورت بروز مشکل در دستگاه با زیان بسیاری مواجه خواهد بود.

در مقابل چنین تولید کنندگانی تولید کنندگان بزرگ نیز در بازار دستگاه های جوجه کشی وجود دارد. برای مثال گروه صنعتی اسکندری که اقدام به تولید دستگاه با عنوان ماشین جوجه کشی اسکندری میکند نزدیک به 3 دهه می باشد که در تولید دستگاه های جوجه کشی فعالیت دارد. این فعالیت طولانی مدت که همراه با ارتقاء روزافزون دانش و اعمال تغییرات در دستگاه های جوجه کشی بوده است، سبب شده است که گروه صنعتی اسکندری به عنوان بزرگترین تولید کننده ی دستگاه های جوجه کشی در داخل کشور و حتی خاورمیانه شناخته شود. دستگاه های جوجه کشی تولیدی این شرکت دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که بیشتر با توجه به تجربه و توجه به نوآوری های موجود در دنیای جوجه کشی مهیا شده است. دستگاه های جوجه کشی تولیدی این گروه صنعتی در چندین دسته بندی دستگاه های جوجه کشی خانگی ، صنعتی ، شترمرغی و ... دسته بندی می شوند.

جدا از کیفیت بالای دستگاه های تولیدی گروه صنعتی اسکندری ، توجه به خدمات پس از فروش و اهمیت گارانتی توسط این تولیدی نیز بسیار مهم می باشند. گروه صنعتی اسکندری بیش از 100 نمایندگی در شهرهای کشور دارد که شامل تمامی مراکز استانها وشهر های بزرگ می شود. این نمایندگی ها علاوه بر فروش امکان ارائه ی خدمات پس از فروش را نیز دارند که میتوانند زنجیره ای گسترده از خدمات پس از فروش را در داخل کشور فراهم کنند که در بین سایر تولید کنندگان امری عجیب و ناممکن به نظر می رسد. این زنجیره ی بزرگ فقط به دلیل اعتماد خریداران و ارج نهادن به این اعتماد توسط گروه صنعتی اسکندری می باشد.

  • ۰۰/۰۱/۰۵
  • دستگاه جوجه کشی هواباتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی